طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک


طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

با گذشت زمان کاربرد اتاق‌های خواب از یک فضای کوچک که صرفا فقط برای استراحت و خواب روزانه و شبانگاهی‌ در نظر گرفته می‌شد تغییر کرده و این فضا به یکی از مهم‌ترین مکان‌های موجود در خانه تبدیل شده و در حال حاضر نقطه‌ای حتی در بیشتر موارد مجلل برای آرامش بیشتر در فضا به کار گرفته می‌شود.

 

امروزه نیاز مصرف کننده به راحتی، و تمایل برای افزودن حس شخصی به وسایل و حتی دخیل کردن آن در مبلمان و سایر اسباب و وسائل رو به افزایش می‌‌باشد از این جهت طراحی فضای منزل و اتاق‌های خواب به سمتی رفته است که اتاق‌هایی بزرگ‌تر، با امکاناتی بیشتر (اتاق‌‌های مستر) وجود دارند و در با این اوصاف طراحی و چیدمانی فکر شده و اصولی را می‌طلبد.

 

بنابر آنچه که گفته شد در نظر داریم تا با استفاده از راهنمایی‌های جامع کارشناسان گروه مبلمان فیدار چیدمانی با استفاده از مبلمان کلاسیک و این سبک از دکوراسیون، برای اتاقی منحصر به فرد و رضایت‌بخش را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مبلمان فیدار با برخورداری از سابقه‌ی ۳۰ ساله در این صنعت و ارائه‌ی مبلمان و سایر وسایل چوبی در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک با کیفیتی مثال زدنی و طراحی منحصر به فرد، با شما برای ایجاد فضایی دلنشین و اصیل در منزلتان همراه خواهد بود.

 

چرا برای چیدمان اتاق خواب از سبک کلاسیک استفاده کنیم؟

سبک کلاسیک، با کلاس و ظرافت بی‌چون و چرای خود از سایر سبک‌ها متمایز می‌شود. برای چیدمان اتاق خواب با استفاده از این سبک و به کار بردن سرویس خواب کلاسیک و مبلمان کلاسیک باید به گونه‌ای عمل کرد تا تمامی وسایل به درستی توزیع شوند تا به حداکثر کاربرد و بیان سبک و شخصیت  به کار برده شده برسیم.

برای این امر پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا برای چیدمان اتاق خواب کلاسیک خود برنامه‌ریزی دقیقی را دنبال کنید.

 

چیدمان صحیح اتاق کلاسیک 

ما بخش عمده‌‌‌ای از زمان خود را در محل‌کار، مدرسه‌ یا دانشگاه و برای انجام وظایف خود می‌گذرانیم که طبیعتا باری از استرس و خستگی را به دوشمان خواهند گذاشت بنابراین لازم است تا در پایان روز زمان و مکانی را برای کسب آرامش و استراحت در منزل داشته باشیم.

 

اگر اتاق خوابی مستر دارید، لازم است تا آن را با سلیقه و دقت در جزئیات و از همه مهم‌تر، تمرکز بر کاربردی بودن آن‌، مبله کنید. پس هدف اصلی خود را چیدمان صحیحی از مبلمان کلاسیک و سرویس خواب کلاسیک قرار دهید تا راحتی و آزادی در رفت و آمدتان در این اتاق تضمین شود.به چیزی که دوست دارید پایبند باشید.

 

خیلی از افراد در هنگام خرید چنین اسبابی بدون درنظر گرفتن سلیقه و علاقه شخصی خود سبک و ظاهری را انتخاب می‌کنند که صرفا باب مد آن برهه از زمان است و یا مواردی اینچنینی.در بین کسانی که مشتاق خریدن سرویس خواب کلاسیک و مبلمان کلاسیک هستند این امر بیشتر نیز دیده می‌شود زیرا این سبک جزو سبک‌‌‌‌هایی است که سلیقه تمامی افراد را دربرنمی‌گیرد و با شنیدن نام این سبک در ذهن بسیاری مجموعه‌ای از اسباب و وسایل آنتیک و عتیقه نقش می‌بندد.

 

این در حالی است که چنین تصویر و تعریفی از سرویس خواب در سبک کلاسیک کاملا اشتباه است.سرویس خواب در سبک کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی و عتیقه نیست، و عنصری که عامل قرار گرفتن این سبک از سرویس‌های خواب در دسته سرویس‌خواب‌های سبک کلاسیک می‌شود، جنس بدنه‌ی آن است که از چوب طبیعی می‌باشد و دارای رنگ‌هایی رسمی و در مواقعی که کاملا طبق اصول پیش برویم دارای چیدمانی منظم و قرینه است.

 

در تنوع رنگی این سبک از سرویس خواب می‌توان هم از رنگ‌های ساده مثل رنگ‌های اصلی چوب و رنگ‌های مجلل مثل زنگ طلایی، بژ، استیل و … استفاده کرد.

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

اتاق خواب به سبک کلاسیک چگونه است؟

شاید هنگام روبرو شدن با چنین عنوانی توقع داشته باشید در بدو ورود به اتاق خوابی که به سبک کلاسیک چیده شده با فضایی نوستالژیک و تاریخی که اغلب وسایل به رنگ تیره هستند و تماما شما را به یاد تصاویر دیده شده در فیلم‌‌های قدیمی می‌اندازند، روبرو شوید.

 

این موضوع تا حدودی می‌تواند در چیدمان سبک کلاسیک صادق باشد اما این بدان معنا نیست که قرار است همیشه با اتاق‌خواب‌هایی با دیوار‌های سفید رنگ و بی‌روح و مجموعه‌ای از وسایل چوبی تیره روبرو شویم.

 

پس اتاق خواب به سبک کلاسیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

پاسخ اصولی و صحیح به این سوال این است که برای رسیدن به فضایی زیبا و دوست داشتنی به سبک کلاسیک فقط کافی است از اصول این سبک پیروی کنیم و مبلمان کلاسیک و سرویس خواب کلاسیک خود را بر این اساس انتخاب و با سایر المان‌ها جفت کنیم.

 

انتخاب سرویس خواب کلاسیک

داشتن خوابی راحت موضوعی مهم و موثر در زندگی هر شخص است و باید به آن توجه ویژه‌ای بشود زیرا در صورت عدم بهره‌مندی از خوابی مفید و مناسب تمامب=ی امور ما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 

یکی از عوامل مهم و موثر در این موضوع انتخاب سرویس خواب و رخت خواب مناسب است. پس بعد از این که در رابطه با سبک و مدل چیدمان خود به نتیجه رسیدید نکات دیگر را مورد توجه قرار دهید و فقط به حفظ زیبایی ظاهری چیدمان خود فکر نکنید.

 

سرویس خواب کلاسیک ماند سایر سرویس‌های خواب شامل تخت خواب، میز بغل تختی (پاتختی)، میز آرایش، دراور، کمد و گاها همراه با مبلمانی مانند مبل شزلون می‌باشند.

 

گروه مبلمان فیدار سرویس‌های خواب کلاسیک خود را با تمامی المان‌های گفته شده، در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع و البته با حفظ اصول سبک کلاسیک عرضه ‌می‌دارد.

 

همچنین لازم به ذکر است که در گروه مبلمان فیدار، شما می‌توانید سرویس خواب کلاسیک خود را تنها با وسایلی که مورد نیاز و مناسب فضای اتاق خوابتان است انتخاب کنید و لازم به تهیه تمامی اسباب موجود در این سرویس‌ها نیست.

 

سرویس‌ خواب کلاسیک دارای بدنه اصلی از جنس چوب بوده و وابسته به مدلی که برای آن درنظر گرفته شده است می‌تواند شامل جزئیاتی بسیار زیاد که منبت‌ و کنده‌کاری‌های متعددی را شامل می‌شود باشد و یا با حفظ مشخصات سبک کلاسیک با جزئیاتی کمتر و ساده‌تر تهیه شده باشد که بر اساس سلیقه‌ی شما تمامی این مدل‌ها در وب‌سایت فیدار و همچنین شوروم این گروه قابل مشاهده است.

 

انتخاب رنگ سرویس خواب کلاسیک

انتخاب سبک کلاسیک و نیت به خرید سرویس خواب کلاسیک به معنای ایجاد چیدمانی کسل کننده و بدون خلاقیت نیست.

 

به راحتی امکان خرید و استفاده از رنگ‌ها، وسایل هنری و اصیل، کاغذهای دیواری رنگی،چراغ و لوسترهای چشم‌نواز و حتی جای دادن گل و گلدان در این اتاق خواب فراهم است. پس ابدا خود را محدود نکنید.

 

حتی اگر تصمیم شما به انتخاب سرویس خوابی به رنگ آبی، صورتی، و سایر رنگ‌ها است می‌توانید با کمک یک متخصص در این سبک به دکوراسیونی زیبا دست یابید.

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب‌های کلاسیک فیدار

گروه مبلمان فیدار، سرویس‌های خواب خود را در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک عرضه می‌دارد. این مبلمان با توجه و حفظ اضالت سبک در مدل‌هایی متنوع، متناسب با سلیقه‌ی تمامی دوست‌داران سبک‌های نام برده شده، قابل عرضه می‌باشد.

 

اگر به دنبال سرویس خواب کلاسیک با جزئیات بالا هستید و از دیدن منبت‌ و کنده‌کاری‌های ظریفی که بر بدنه کار نقش بسته لذت می‌برید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس خواب ویچنزا است. این سرویس خواب ترکیبی از چوب و پارچه می‌باشد. پارچه‌های به کار برده شده در قسمت تاج و قسمت جلویی تخت لمسه‌کاری شده و شمایلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد.

 

در بین سرویس‌ خواب‌های کلاسیک با جزئیاتی کمتر می‌توانید سرویس خواب ویرا را انتخاب کنید که با چوبی به رنگ سفید و پارچه‌ای لمسه‌کاری در قسمت تاج و جلوی تخت دیزاین شده و انتخابی بسیار مناسب برای سرویس خواب عروس می‌باشد.

 

دوست‌داران کلاسیک ساده و کم جزئیات هم می‌توانند سری به مدل‌های لئو و موناکو بزنند و از تلفیق این سبک با حفظ اصالت و سادگی لذت ببرند.

 

تمامی سرویس‌های خواب در گروه مبلمان فیدار به همراه بغل تختی، میز آرایش، پاف یا مبل شزلون، صندلی میز آرایش و آینه قابل ارائه هستند و شما خریداران گرامی می‌توانید بر اساس نیاز و فضای در دسترس خود انتخابی تضمین شده و با کیفیت را داشته باشید.

 

در آخر

در این مقاله به کمک کارشناسان گروه مبلمان فیدار به بررسی چیدمان اتاق خواب با استفاده از سرویس خواب کلاسیک و رعایت نکات مرتبط با این سبک پرداختیم.

 

گروه مبلمان فیدار در کنار عرضه‌ی محصولاتی اصیل و با کیفیت، با ارائه مشاوره‌های تخصصی در تصمیم‌گیری و انتخاب مناسب‌ترین مدل با توجه به نیاز، سلیقه، فضا و بودجه‌ی شما، تجربه‌ای بی مثال و شیرین از خرید حضوری و اینترنتی مبلمان و سایر کالای چوبی را برای شما به ارمغان خواهد داشت. 

 

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

با گذشت زمان کاربرد اتاق‌های خواب از یک فضای کوچک که صرفا فقط برای استراحت و خواب روزانه و شبانگاهی‌ در نظر گرفته می‌شد تغییر کرده و این فضا به یکی از مهم‌ترین مکان‌های موجود در خانه تبدیل شده و در حال حاضر نقطه‌ای حتی در بیشتر موارد مجلل برای آرامش بیشتر در فضا به […] http://www.vatanfa.com/?s=طراحی-چیدمان-اتاق-خواب-با-سرویس-خواب-کلاسیک