با توجه به توالی اعداد، بگوئید چه عددی باید در جای علامت سوال باشد!؟

آزمون با شناسایی عدد مناسب: ببینید آیا آنچه را که برای پیشی گرفتن از انیشتین لازم است دارید؟ هوش خود را امتحان کنید و ذهن و مغز خود را تمرین دهید و ببینید آیا می توانید عدد گم شده را حداکثر در ۱۵ ثانیه پیدا کنید! آیا آماده هستید که به مغز خود تمرین بدهید؟ پس بیائید شروع کنیم! معمای امروز یک مشکل توالی منطقی است. وظیفه شما این است که عدد گم شده را در این دنباله پیدا کنید. بیان مسئله به این صورت است:

۴, ۷, ۲۱, ۲۴, ۷۲, ۷۵, ?

تست های منطق و تفکر راهی عالی برای تقویت مهارت های تحلیلی و چابکی ذهنی ما هستند. آنها می توانند به ما کمک کنند تا تفکر انتقادی و فرآیندهای حل مسئله را توسعه دهیم که می تواند در بسیاری از جنبه های زندگی به کار رود. خوب چرا امتحانش نکنیم؟ بیایید ببینیم امروز چقدر ذهن شما تیز است! با مجله خبری چشمک و آزمون با شناسایی عدد مناسب همراه باشید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو تا خانم، اتومبیلش سرقتی هست!؟ |پیرزنه یا زن جوان!؟

آزمون با شناسایی عدد مناسب

چالش ارائه شده در سطح آسانی است و نیاز به شناسایی الگوی دنباله دارد. درک چگونگی شناسایی الگوها در یک دنباله می تواند به شما در حل مشکلات مشابه در آینده کمک کند.آموزش ذهن منطقی شما برای یافتن عدد گمشده در این دنباله منطقی ضروری است. تفکر منطقی به بهبود مهارت های حل مسئله کمک می کند و توانایی ما را برای تمرکز افزایش می دهد.

همچنین به ما کمک می کند تا مهارت های تحلیلی و توانایی های تصمیم گیری بهتری را توسعه دهیم. با تمرین صحیح، می‌توانیم مهارت‌های ریاضی ذهنی خود را بهبود بخشیم و به ما این امکان را می‌دهد که به سرعت پاسخ درست را شناسایی کنیم. تمرین پازل های منطقی همچنین می تواند حافظه و توانایی های استدلال ما را که برای موفقیت در هر زمینه ای ضروری است، بهبود بخشد.

بنابراین اگر می خواهید عدد گم شده را در دنباله پیدا کنید، مهم است که ذهن منطقی خود را آموزش دهید و این مهارت ها را ایجاد کنید. عدد مناسب را در عبارتی که در تصویر آمده است را پیدا کنید. برای این کار در آزمون با شناسایی عدد مناسب تنها ۱۵ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: اسم کدام حیوان است که بخش دوم آن یک عدد است!؟

آزمون با شناسایی عدد مناسب

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی عدد مناسب

تشکر بابت همراهی با آزمون با شناسایی عدد مناسب! آیا هنوز راه حل را پیدا نکرده اید؟ اگر چنین است، بیایید در پائین صفحه پاسخ را ببینید. اما قبل از آن بهتر بیشتر آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

 

 

 

 

پاسخ آزمون با شناسایی عدد مناسب:  الگوی متناوب +۳ و x3 است.

۴+۳=۷
۷×۳=۲۱
۲۱+۳=۲۴
۲۴×۳=۷۲
۷۲+۳=۷۵
۷۵×۳=۲۲۵

به همه کسانی که این چالش را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کردند تبریک می گویم!

شاید بپسندید: یک مسیر برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم چقدر با اراده و با پشتکار هستی!؟

آزمون شناسایی عدد مناسب

امیدوارم از آزمون با شناسایی عدد مناسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن نام کدام گل است که سه حرف آخرش عضوی از بدن است!؟

با دلیل بگید که کدومیک از این دانش آموزا داره تو امتحان تقلب می کنه!

کدام زن قصد آدم ربایی داشته!؟ | تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

تمرکزت خوب باشه در ۱۵ ثانیه تفاوت های دو تصویر خانواده را در جزیره پیدا می کنی!؟



دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-توجه-به-توالی-اعداد،-بگوئید-چه-عددی-باید-در-جای-علامت-سوال-باشد!؟