«لوطی» فیلمی برای حر مدافعان حرم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» متولد ۳۰ مردادماه سال ۶۹ در تهران و ساکن محله یافت‌آباد بود که بعد از یک تحول درونی، داوطلبانه به سوریه اعزام شد تا از حریم عقیله بنی‌هاشم و مردم مظلوم سوریه دفاع کند. در نهایت بعد از دلاوری‌های فراوان در تاریخ ۲۱دی ماه سال ۹۴ به‌دست تروریست‌های تکفیری در منطقه خان‌طومان به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ماند.

سرانجام پیکر شهید توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. از این شهید مدافع حرم به دلیل برخی اخلاق های خاص، لوطی مسلک بودن، خالکوبی روی دست و تحول درونی یکباره تا رسیدن به عرش اعلاء، به نام‌های «داداش مجید»، «مجید سوزوکی» و «حر» شهدای مدافع حرم نیز یاد می‌کنند.

سعید چاری تهیه کننده و کارگردان فیلم «لوطی» گفت: در این فیلم نگاهی متفاوت به زندگی شهید مجید قربانخانی داشتیم و ساختار جدیدی را در این فیلم اجرا کردیم.

وی ادامه داد:  بعضی از اعضای خانواده شهید قربانخانی در این فیلم در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند که با حضور آن‌ها فیلم شکلی مستند و داستان جدیدی پیدا کرده است.

گفتنی است که این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید چاری با حضور بازیگران چهره سینما و تلویریون مانند ثریا قاسمی، مهران رجبی، سعید پیردوست، ثنا صادقی، امیرزریوند، مهدی امینی‌خواه، خشایار راد، حدیثه طهرانی و زنده یاد زهره فکور صبور ساخته شده است.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=«لوطی»-فیلمی-برای-حر-مدافعان-حرم