فقط باهوش ها قادر به پیدا کردن مجموع ارزش عددی عبارت آخر هستند!

سوال با ارزش عددی اشیا: امروز برای اینکه مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهیم، سوال هوش ریاضی با ارزش عددی اشیا برایتان در نظر گرفته ایم. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند سوالات هوش که بیشتر در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند. این سوالات شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را مجبور به فعالیت کنند. این فعالیت ها می‌توانند دقت نظر، توجه و تمرکز شما را افزایش دهند و زمینه موفقیت شما را فراهم کنند. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال با ارزش عددی اشیا می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

شاید بپسندید: از چاله درآمدن و به چاه افتادن | حکایت شنیدنی مار و لاک پشت از کلیله و دمنه!

سوال با ارزش عددی اشیا

پرش تالوالکار یک ریاضیدان آمریکایی است که به‌ویژه به خاطر بازی‌های فکری که مرتباً در MindYourDecisions پست می‌کند، شناخته شده است. مسائل معمولا بر اساس تمرین های ساده ای است که می توان آنها را با عملیاتی که همه ما در سال های اول مدرسه یاد گرفتیم حل کرد: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. موردی که اکنون پیشنهاد می کنیم از این چهار عمل استفاده می کند و اعداد را جایگزین سه شکل ساده می کند: چندضلعی، موز و ساعت. اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر شکل و یافتن راه حل برای آخرین عملیات است.

اماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا سوال با ارزش عددی اشیا پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید. اما در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!

به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال چه عدد می تواند باشد.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: عدد ۶ را میان حروف P پیدا کنید!

سوال با ارزش عددی اشیا

.

.

.

.

.

 

 

.

.

.

.

پاسخ سوال با ارزش عددی اشیا

راه حل سوال با ارزش عددی اشیا: آیا هنوز به پاسخ صحیح دست پیدا نکرده اید. بهتر است به تصاویر با دقت بیشتر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

  ۱۱×۳+۳+۲

پاسخ ۳۸ می شود. مهم است که به یاد داشته باشید، همانطور که در مدرسه به ما گفتند، اولین کاری که باید انجام دهید همیشه ضرب است و به دنبال آن جمع. اگر شما جواب صحیح را بدست آورید،در نظرات به ما اطلاع دهید. باید به تعداد چند ضلعی در ابتدایی ها و بعد صورت سوال دقت کنید.

در حالت نرمال:

چند ضلعی: ۴۵/۳= ۱۵

موز: ۲۳-۱۵= ۸   ۸/۲=۴

ساعت: ۱۰-۴= ۶   ۶/۲=۳

در صورت سوال ما یک مربع کم داریم. یک موز و ساعت هم زمان ۲ را نشان می دهد. به تعداد موزها، ضلع ها و زمانی که هر ساعت نشان می دهد، باید دقت شود.

شاید بپسندید: کدام زندانی در صدد فرار از زندان است!؟

جواب سوال با ارزش عددی اشیا

امیدوارم از سوال با ارزش عددی اشیا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

آزمون هوش: آیا مرد به همسرش خیانت کرده است یا زن توهم زده است!؟

تست هوش: کدومیک از ۳ زن تصویر، نی نی کوچولو داره!؟

داستان دوستی الاغ و شتر | داستان هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=فقط-باهوش-ها-قادر-به-پیدا-کردن-مجموع-ارزش-عددی-عبارت-آخر-هستند!