فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک


فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک

روغنهای صنعتی طیف وسیعی از روانکارهای صنعتی را تشکیل می‌دهند که در صنایع مختلف کاربرد بسیار وسیعی دارند.بیشترین ماده تشکیل دهنده روغن صنعتی روغن پایه می باشد که روغن پایه باید با مواد افزودنی مخلوط شود.

 

بیشترین کاربرد انواع روغن های صنعتی در کشتیرانی و صنایع دریایی ، صنعت تولید سیمان ، حمل و نقل هوایی ،داروسازی ،صنعت برق ،صنعت شیمیایی، چاپ و بسته بندی، نساجی،  صنایع فلز کاری و…  کاربرد دارد.

 

روغن هیدرولیک صنعتی و خرید و فروش آن :

 

روغن هیدرولیک همانند روغن ترمز عمل میکندو به نوعی باعث روان تر شدن چرخش فرمان و انتقال قدرت به فرمان خودرو و سایر بخش های هیدرولیکی خودرو می گردد. خودروهای قدیمی تر که از سیستم های فرمان مکانیکی بهره می بردند به دلیل سختی چرخش فرمان در حالت ایست و یا حرکت با سرعت کم، جای خود را به خودروهای فرمان هیدرولیکی داده اند که توسط روغن هیدرولیک به سادگی این عمل انجام می شود.

 

روغن هیدرولیکی به دو دسته ی روغن هیدرولیک سنتتیک و روغن نفتی تقسیم بندی می شوند.روغن هیدرولیک ای تنها برای چرخش فرمان به درد نمی خورد بلکه در صنایع مختلف نیز می توانیم از روغن هیدرولیکی استفاده کنیم. روغن هیدرولیک صنعتی از جمله های است که  در صنعت  برای سیستم های هیدرولیک و گردشگری و همچنین بعضی از سیستم های دنده بسته و یاتاقان های ساده استفاده میگردد.

 

خاصیت ضد زنگ زدگی قوی ،  خاصیت روانکاری بسیارخوب ،  خاصیت ضد خوردگی ، قیمت مقرون به صرفه ، عدم ایجاد کف و ضد کف قوی از مزیت های روغن هیدرولیک صنعتی است.قیمت خرید روغن هیدرولیک صنعتی در فیدار اویل بسیار مناسب و با صرفه است و شما می توانید با استفاده از شماره هایی که در پایین صفحه قرار گرفتند از قیمت این محصولات مطلع شود.

فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک

کاربرد های واسکازین بهران :

واسکازین بهران یک روغن پایه است که از مواد معدنی و سنتتیک مرغوب همراه با مواد افزودنی با کیفیت تهیه شده است که برای انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد این روغن صنعتی دارای قدرت تحمل بار و دما بالا می باشد.

 

از دیگر خواص این روغن می توان به مقاومت در برابر زنگ زدگی ، ضد سایش و ضد خوردگی، پایداری حرارتی بالا ، اکسیداسیون خوب به منظور افزایش عمر روغن، عملکرد در انواع دما ها و غیره می باشد.برای خرید و فروش واسکازین بهران سمند ۸۵w140 کافی است با پشتیبانان ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات تکمیلی برای خرید بهترین روغن صنعتی مناسب با دستگاه و یا خودروتان را خرید داری کنید.

 

روغن بهران سمند ۸۵_۱۴۰ روغن دنده مرغوب با قدرت تحمل بار بسیار عالی و پایه نیمه سینتتیک می باشد این محصول برای روانکاری جعبه دنده دستی و دیفرانسیل انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین می باشد.قیمت خرید و فروش روغن بهران سمند ۸۵_۱۴۰ هر روز در حال تغییر است و شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول با شماره هایی که در صفحه قرار داده شده است تماس بگیرید.

فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک

گریس بهران یاقوت و مشخصات آن :

گریس بهران یاقوت که دارای الیاف کوتاه و دارای بافت نرم است مناسب برای انواع ماشین آلات که در شرایط سخت با گستره دمایی بالا کار می کنند کاربرد دارد این گریس از مواد معدنی چند منظوره با پایه صابونی لیتیم ساخته شده است که علاوه بر ماشین آلات سنگین برای آب بندی پمپ ها نیز کاربرد فراوانی دارد.

 

از مزیت های خرید گریس یاقوت بهران می توان به پایداری حرارتی بالا، خاصیت تحمل بار عالی، پایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوب، نقطه قطره شدن بالا، محافظت عالی در مجاورت آب در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد.

فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک

شرکت ما :

تمامی محصولات شرکت فیدار اویل (fidaroil.com) کاملا درجه یک و با کیفیت بوده و به صورت کاملا اورجینال می باشد و دارای استاندارد جهانی می باشد که می توانید از اصل بودن مواد مطمئن باشید هم چنین دارای  استانداردهای زیست محیطی برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف است.

 

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود تلاش کرده است .

 

فروش با کیفیت ترین محصولات بهران هیدرولیک

روغنهای صنعتی طیف وسیعی از روانکارهای صنعتی را تشکیل می‌دهند که در صنایع مختلف کاربرد بسیار وسیعی دارند.بیشترین ماده تشکیل دهنده روغن صنعتی روغن پایه می باشد که روغن پایه باید با مواد افزودنی مخلوط شود.   بیشترین کاربرد انواع روغن های صنعتی در کشتیرانی و صنایع دریایی ، صنعت تولید سیمان ، حمل و […] http://www.vatanfa.com/?s=فروش-با-کیفیت-ترین-محصولات-بهران-هیدرولیک