پروتکل های بزرگان یهود برای کنترل جهان

آیا تا به حال چیزی در مورد پروتکل های یهود شنیده اید؟ اینها ظاهراًهمان نقشه های دقیق و حساب شده یهودیان صهیونیست است که برای تسخیر جهان پایه ریزی کرده اند.

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که این پروتکل ها روی آن پافشاری دارند این است که جوانان مسلمان و مسیحی را از اعتقادات و آرمان های دینی خود دور کنند به طوری که با تضعیف اعتقادات جوانان مسلمان، حکومت های اسلامی، دیگر نیرویی برای مبارزه با یهودیان نداشته و بنابراین به راحتی از پای در آیند و همین طور با به فساد کشاندن جوانان مسیحی و سرگرمی آنها به شهوت رانی و هواهای نفسانی خود، حکومت‌هایی که بر کشورهای مسیحی حاکم هستند، نیز به راحتی به تسخیر یهودیان در آیند.

این پروتکل ها از مدتها پیش طراحی شده‌اند و در حال اجرا هستند و اینکه چرا هم اکنون در اختیار ما هستند به دلیل اشتباهی بود که یهودیان صهیونیست در سال ۱۸۹۷ مرتکب شدند و کنفرانس مخفی آن‌ها در شهر بال سوئیس لو می رود و این پروتکل‌ها به دست پلیس مخفی تزار روس می افتد.

اما با این حال باز هم اجرای آنها ادامه دارد و مدت زمان به نتیجه رسیدن این پروتکل‌ها بیش از صد سال تخمین زده شده است و بنابراین در حال حاضر نیز در حال اجرا می باشد.

حال ما برای آگاهی هر چه بیشتر شما جوانان متدین و متعهد و وفادار به اسلام به برخی از این پروتکل‌ها در شماره‌های بعدی اشاره خواهیم کرد که امید است که با هوشیاری شما جوانان مسلمان کشور عزیزمان ایران و با استعانت از خداوند متعال بتوانیم به گونه ای هر چند محدود به مبارزه با این پروتکل‌ها بپردازیم.

این شماره مقدماتی را در مورد این پروتکل‌ها مطرح می کنیم و ان شاء ا… در شماره‌های بعدی متن پروتکل‌ها را چاپ خواهیم کرد.

پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان

۱- واژه « پروتکل» معانی مختلفی دارد از جمله: پیش نویس قرارداد، معاهده و یا سند رسمی که بین دو یا چند دولت امضاء می شود. اما در اینجا به مفهوم تصمیمات و فرمول‌هایی است که از سوی جمعی از متفکران، استراتژیست‌ها و خاخام‌های یهودی به منظور تسخیر عالم طراحی شده است به نوشته محقق برجسته و مبارز فلسطینی«عجاج نویهض» :

« پروتکل ها برنامه هایی هستند که سرمایه‌داران و اقتصاددانان ( متفکران و علمای ) یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آنها را تنظیم کرده اند. یهودیان صهیونیست معتقدند که بعد از این ویرانی که به گفته اصحاب پروتکل‌ها طی صد سال انجام خواهد شد. آنها بر جهان استیلا خواهند یافت و سلطنتی یهودی- داودی برقرار خواهند کرد که با تدابیر و امکانات خود به یهودیان – با آن که اقلیتی ناچیز هستند، امکان خواهد داد تا بر تمام جهان مستبدانه حکومت کنند و هیچ دینی، نه مسیحیت و نه اسلام، در کنار آیین یهودی- داودی باقی نخواهند ماند.»

۲- متن پروتکل‌ها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس برای بحث و تصمیم گیری و تایید نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور به ریاست تئودور هرتزل در شهر بال سوئیس برگزار شده بود،( سال ۱۸۹۷ میلادی) هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد.

۳- پروتکل‌ها در سال ۱۹۰۵ میلادی توسط نویسنده‌ای روس به نام سرگئی نیلوس ( از روحانیون و علمای مسیحی) از زبان عبری ( و یا فرانسوی) به زبان روسی ترجمه شد و در سال ۱۹۰۶ وارد کتابخانه بریتیش میوزیوم لندن شد.

۴- ویکتور مارسدن، روزنامه نگار بریتانیایی که برای روزنامه انگلیسی مورنینگ پست در روسیه کار می‌کرد، این پروتکل‌ها را در سال ۱۹۱۷ به زبان انگلیسی ترجمه کرد.

– هنری فورد( بنیانگذار شرکت اتومبیل سازی فورد آمریکا) پروتکل‌ها را در سال ۱۹۲۰ به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه ای که به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند. هدف او این بود که ملت آمریکا را از خطر شکل گیری امپراتوری یهود در این کشور آگاه سازد. فورد، پروتکل‌های دانشوران صهیون را برنامه اصلی یهود برای تسلط بر جهان می دانست.

هنری فورد در گفت و گویی که روز هفدهم فوریه ۱۹۲۱ در «نیویورک ورلد» به چاپ رسید، دعوی خود را علیه « پروتکل‌های صهیون» چنین بیان کرد: تنها نکته ای که علاقمندم درباره پروتکل‌ها بگویم این است که آنها با آنچه در حال وقوع است، تطبیق می‌کنند. از طرح پروتکل‌ها شانزده سال می گذرد و آنها تاکنون با شرایط جهانی منطبق بوده‌اند.

فورد هنگامی این نکته را بیان داشت که رهبران یهود و مطبوعات یهودی در آمریکا علیه او جنجال به پا کرده و فریاد اعتراض سر داده بودند. هنری فورد پس از تحمل فشار و مشقت که تنها یهودیت سازمان یافته از عهده طراحی و اعمال آن برمی‌آید، بالاخره ناچار شد در ۳۰ ژوئن سال ۱۹۲۷ در نامه‌ای خطاب به «لوئیس مارشال» رهبر وقت «انجمن یهودیان آمریکا» رسماً از یهود عذرخواهی کند. البته فورد نه در عذرخواهی خود و نه پس از آن، هیچ گاه صدق پروتکل‌ها و تحلیل‌های منتشره پیرامون آنها را تکذیب نکرد.

۶- مفاد بعضی از موارد پروتکل‌ها ظاهراً متناقض به نظر می‌آید. برای مثال جایی توصیه به ترویج تئوری «آزادیخواهی» می‌شود و در جای دیگر گفته می‌شود که با قدرت با هر گونه «آزادی» مخالفت خواهیم کرد در این مورد باید توجه داشت که این دستورالعمل‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته مربوط به طرح‌ها و برنامه‌هایی است که یهود قبل از برپایی حکومت مجانی خود برای نابودی کشورها و دولت‌ها به اجرا در می‌آورد و دسته دیگر مربوط به برنامه‌هایی است که بعد از استقرار حکومت جهانی یهود، قرار است به اجرا درآیند. بنابراین آنجا که سخن از ترویج «آزادیخواهی» و یا «آزادی مطبوعات» است، مربوط به برنامه‌ای است که از رهگذر آن، کشورها، دولت‌ها و ملت‌ها را دچار فساد و از هم پاشیدگی می‌کند اما آنجا که سخن از مبارزه با «آزادی» است، مربوط به زمانی است که حکومت جهانی یهود برپا شده و برای استقرار و صلابت خود، هر گونه صدای مخالفی را خفه می کند.

۷- نمی توان نتیجه گرفت که آمار یهودیان دنیا با آنچه در پروتکل‌ها ذکر شده است موافقت و همسویی دارند. چه بسا یهودیانی که خود تحت ستم و استثمار سرمایه‌داران بزرگ یهودی و خاخام‌های همسو با این سرمایه داران باشند و یا از سر ناآگاهی و فریب، آلت دست آنان شده باشند که ضروری است این دسته از یهودیان نیز نسبت به خطر یهودیت پیوند خورده با صهیونیزم، هشیار و بیدار شوند.

http://www.vatanfa.com/?s=پروتکل-های-بزرگان-یهود-برای-کنترل-جهان