دانلود کتاب زنان ایران باستان pdf

  • 11,448 بازدید
  • 19 اکتبر 2011
  • کتاب

زنان ایان باستان
شیر زنان ایرانی در طی تاریخ امپراطوری باشکوه ایران زمین
یوتاب
سردار زن ایرانی خواهر داریوش سوم
آرتمیس
نخستین و تنها زن دریاسالار جهان تا به امروز
اتوسا
شهبانوی داریوش بزرگ
آرتادخت
وزیر خزانه داری زمان هخامنشی
آزر میدخت
شاهنشاه زن ایرانی دختر خسرو پرویز
زربانو
سردار جنگجوی ایرانی دختر رستم
فرخ رو
نخستین زن وزیر تاریخ ایران
کاساندان
شخصیت قدرتمند ایران پس از کوروش
گردآفرید
زنی جنگجو و دلیر
آریاتس
یکی از سرداران مبارز هخامنشی
هلاله
پادشاه زن ایرانی زمان کیانیان
پوراندخت
شاهنشاه زن ایرانی زمان ساسانی
شیرین
شاهزاده ارمنستان
بانو گشنسب
دختر دیگر رستم
————-
احترام به جایگاه زن در ایران باستان
دیدگاه دین ایرانی درباره زن و مرد

دانلود

http://www.vatanfa.com/?s=دانلود-کتاب-زنان-ایران-باستان-pdf
مرتضی گفته:

اطلاعات کافر را دراختیار مراجعه کنندگان به سایت قرار میدهد

شايان گفته:

در زمان جانشین داریوش یعنی خشایارشا که دیگر کلید دربار در اختیار اشرافیت یهود قرار می گیرد و در قضیه استر(جشن پوریم) هزاران ایرانی قتل عام می شوند.استر معشوقه خشایارشا بوده است که با همدستی مردخایِ یهودی، خشایارشا را تحریک می کند تا هامان وزیر ایرانی اش را و پسران او و به روایت تورات ۷۷۰۰۰ ایرانی دیگر را قتل عام کند.

به گزارش جهان به نقل از الف، در سال‌های اخیر موج جدیدی از باستانگرایی های شووینیستی در فضای مجازی و در تولیدات کتابهای تاریخی ما مشاهده می شود. حتی برخی دولتمردان نیز اخیرا تاکید زیادی بر تاریخ ایران باستان و به خصوص هخامنشیان دارند. این مساله را با عباس سلیمی نمین مدیر” دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران” در میان گذاشته ایم.

شايان گفته:

س: شما از نادیده گرفتن تمدن های ایرانی ما قبل هخامنشی به منظور برجسته کردن هخامنشیان گفتید. در این مورد مستنداتی دارید؟
از زمانی که انگلیسی ها بر این کشور مسلط شدند کار تحریف تاریخ و گزینش کردن آن شروع شد. به ما می گویند شما یک زمانی در تاریخ درخشیدید اما این از خودتان نبود از زمانی بود که ما وارد کشور شما شدیم و ما هم همان را تکرار می کنیم و می گوییم که هخامنشی ها مبدا تاریخ هستند در صورتی که عظمت تمدن ایرانی در زمان عیلامی ها به مراتب بیشتر بود. اما در کاوش های باستان شناسی که از زمان رضا خان شروع شد تمام الواح قبل از دوران هخامنشی ها را یا نابود کردند و یا اسمی از آن نبردند. ما ۳۴۰۰۰ لوح به خط عیلامی داریم که در بنیاد ایران شناسی شیکاگو با مدیریت یهودیان ایرانی نگهداری می شود ولی اجازه بررسی آنها را به ما نمی دهند تا واقعیات تاریخی را کشف کنیم.

این مساله در خود کتابهای به جا مانده از مستشرقین هم اذعان شده است. مثلا در کتابی که اشمیت نوشته است در سال ۴۲ و بنگاه فرانکلین آن را چاپ کرده است در کاووشهای اطراف تخت جمشید به وضوح آثار عیلامی ها در اطراف تخت جمشید دیده می شود(عکس های پایین صفحه) اما همان موقع این آثار را از بین بردند تا فقط تخت جمشید باقی بماند.الان هم کمترین آثاری از عیلامی ها اطراف تخت جمشید نیست و از بین رفته است. چرا؟ چون می خواستند ثابت کنند که قبل از هخامنشی ها ما چیزی نبوده ایم و ورود یهود از بابل باعث ایجاد تمدن در ایران شد. البته این یک نمونه از جنایتهای فراوانی است که در حق تاریخ این ملت روا داشته اند.

سعادت گفته:

یکی از شیرزنان ایرانی در دوران هخامنشیان، استیرا خواهر (و با حفظ سمت، همسر) داریوش سوم بوده است!!