تغییر مدیریت سایت

با عرض سلام به کاربران محترم سایت وطن فا

مدتی هست که سایت واگذار شده و با مدیریت جدید ،به کار خود ادامه می دهد .امید داریم با همراهی شما عزیزان بتوانیم سهمی در معرفی و شناسایی فرهنگ و تاریخ ایران باستان و جهان به هم میهنانمان داشته باشیم…

قصد داریم در سایت تغییراتی ایجاد کنیم ، که علاوه بر ارائه مقالات در موضوع تاریخ ایران به تاریخ جهان نیز بپردازیم که در این زمینه نیازمند یاری شما بازدید کننده محترم هستیم ، خواهشمندیم هر گونه مقاله و مطلب تاریخی و فرهنگی مربوط به تاریخ ایران و جهان در اختیار دارید برای ما به آدرس ایمیل info@vatanfa.com ارسال نمایید تا شما نیز سهمی در بهبود و افزایش مطالب مفید سایت داشته باشید . ترجیحا مطالب ارسالی دوستان کپی از دیگر سایتها نباشد ومطلب دست اول باشد . به چند همکار نویسنده نیز برای ارسال مطلب در سایت نیازمندیم ،در صورتی که قصد همکاری در سایت را دارید به آدرس ایمیل info@vatanfa.com اعلام آمادگی نمایید.

همچنین تغییراتی در قسمت تفریحی سایت وطن فا ایجاد خواهد شد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

با تشکر.مدیریت سایت

http://www.vatanfa.com/?s=تغییر-مدیریت-سایت
آزاد مرد گفته:

سلام! امیدوارم این تغییر مدیریتٰ جهت گیری سایت شما را به طرفداری راستین از حقیقت و پاکیٰ و دوری و مخالفت با دروغ و ریا بویژه در عرصه تاریخ ایرانٰ سوق دهد و همچنانکه در مورد موضوع جنگ جهانی دوم نشان داده ایدٰ و قابل تقدیر استٰ هر آنچه را به نام تاریخٰ نقل می کنندٰ چشم بسته نپذیرید و مورد بررسی و کنکاش کافی قرار دهید. امیدوارم در مورد موضوع جنگ جهانی دومٰ بخش نظرات را فعال کنید.

Mohammad گفته:

ادامه بدید و موفق باشید